Administratiekantoor Mardus
 

Verwerking van uw financiële administratie

U bent als ondernemer/ZZP'er verplicht om een financiële administratie bij te houden. Onder de financiële administratie verstaan wij het vastleggen en verwerken van financiële gegevens. Hieronder valt bijvoorbeeld: kassabonnen, bankafschriften, inkoopfacturen, verkoopfacturen, salarisadministratie, winst- en verliesrekening en de balans. 

Het is van belang deze gegevens te verwerken omdat op deze manier een correcte aangifte omzetbelasting (btw), vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting  of loonheffing gedaan kan worden.

Veel (startende) ondernemers zien vanwege de vele regels op tegen het bijhouden van de financiële administratie en weten vaak niet waar ze moeten beginnen, met als resultaat dat ze vele uren onnodig kwijt zijn. Wij kunnen de complete administratie van u overnemen zodat u zich kunt richten op hetgeen waar u goed in bent, uw onderneming.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.